Door de coronacrisis is het is erg druk bij onze klantenservice en vervoerders. De reactie van onze klantenservice of bezorging van uw bestelling kan langer duren. Onze excuses voor het ongemak.
0516-850966
VOOR 22:00 BESTELD, MORGEN IN HUISGRATIS BEZORGD VANAF €2514 DAGEN BEDENKTIJD

PROBLEMEN TIJDENS ONLINE AFREKENEN

Terug naar Betalen

Af en toe komt het voor dat u problemen kunt ondervinden tijdens het online afrekenen van uw bestelling. Bijvoorbeeld omdat er een storing is bij uw bank. Hieronder staan een paar suggesties voor wat u kunt doen wanneer u problemen ondervindt tijdens het afrekenen:

  • Op de website ideal-status.nl kunt u zien of er op dit moment een iDEAL storing lijkt te zijn bij uw bank.
  • Storingen worden meestal snel weer opgelost. Vaak is het voldoende om gewoon even te wachten en het daarna opnieuw te proberen.
  • U kunt natuurlijk altijd een andere betaalmethode uitkiezen om uw bestelling te betalen.
  • Neem contact met ons op. Wij kunnen u altijd een e-mail sturen met daarin een link naar ons betaalportaal. Door op deze link te klikken kunt u op een later moment alsnog uw bestelling afrekenen met één van onze betaalmethodes.
  • Komt u er niet uit? Neem gewoon even contact met ons op. Wij zorgen ervoor dat het geregeld wordt.
Terug naar Onze klantenservice